top of page

CASE – eurodan-huse

Et nyopført eurodanhus i grønne omgivelser

Tættere på kunderne med fokus på læring – hver dag 

"Hvordan skal vi arbejde med kundetilfredshed fremover? Den nuværende tilgang fører kun til få forbedringer i praksis."

 

Det var et af de spørgsmål eurodan-huse stod overfor, da de skulle i gang med en revidering af den traditionelle kundetilfreds-hedsundersøgelse. I dialogen med CUORI indså eurodan-huse, at der var brug for en mere enkel, målrettet og operationel tilgang. En tilgang der kunne føre til konkrete handlinger og forbedringer. 

En grunding implementering af Net Promoter System (NPS) (ikke alene NPS målemetoden men hele forretningsmetoden) i hele organisationen blev løsningen på problemstillingen. Lige fra begyndelsen var der fokus på en forankring i direktion og bestyrelse, og at tingene skulle gøres rigtigt for at undgå faldgruber og forsinkelser. Alle medarbejdere skulle involveres.

Løsningen er, at alle kunder nu spørges automatisk om feedback i alle relevante kontaktpunkter og anvendes dagligt i hele organisationen. Implementeringen har gjort en væsentlig forskel for virksomheden.

 

”Implementeringen af NPS har forandret vores virksomhed. Tilgangen har betydet, at vi får hyppige og relevante indsigter, og det har gjort os i stand til at agere hurtigere. Nu får vi feedback fra kunderne på daglig basis og for hele byggeprocessen. Implementeringen af metoden var hurtig og effektiv, og vores medarbejderne har været positive over for forandringen, især fordi resultaterne kom overraskende hurtigt. Vi har nu et stærkt fokus på udvikling og læring til gavn for både kunder og medarbejdere, og har med NPS fået et fantastisk nøgletal.”, udtaler Thomas Dahl, adm. direktør, eurodan-huse. 

Gå til eurodan-huse

Implementeringen af NPS har forandret vores virksomhed. Kents rådgivning fra idé til handling, herunder omkring implementering i hele organisationen, har været yderst værdifuld.

Thomas Dahl,

Adm. direktør, eurodan-huse 

Læs flere cases

bottom of page