- Executive Masterclass -
Vækst gennem kundeloyalitet
Fra Kundeblind til kundevendt – fra strategi til implementering og resultater.
Hvordan går vi fra ambitionen om at sætte kunden først til konkrete resultater? Mange topledere taler om kundecentrering, men kun få formår at gøre det til en integreret del af deres forretning.
For hvad kræver det egentlig at bygge høj kundeloyalitet og bruge den som platform for vækst? Hvilke ledelsesmæssige beslutninger og praktiske tiltag skal der til?
Sagen er, at mange topledere aldrig har fået mulighed for at lære om den moderne tilgang til kundeloyalitet – og derfor kommer de ofte til kort.
Dette heldagskursus giver direktion, koncernledelse og bestyrelse en klar, handlingsorienteret forståelse af, hvordan kundeloyalitet kan omsættes til vækst.

Har du fået læst Kundeblind?
Kunderne er det vigtigste.
Sådan siger alle topledere, mens det er overraskende få, der får kundeloyalitet sat i system og evner at holde fast i det.
KUNDEBLIND er en praktisk erhvervsbog fuld af cases og eksempler, der både viser, hvor galt det kan gå, og hvordan I gør noget ved det.
