CUSTOMER SUCCESS 

 er vejen til kundefastholdelse, mersalg og vækst 

Formålet med CUSTOMER SUCCESS er en proaktiv optimering af kundernes livstidsværdi.

Det er en forretningstilgang, der har til formål at maksimere kundefastholdelse og muligheden for at udvide samarbejdet med sine kunder, for derigennem at forbedre den samlede forretning. 

Begrebet er ikke særligt kendt i Danmark, men i USA er det et område der vokser eksplosivt. Det skyldes især, at der er en stærk vækst i abonnementsmodeller, hvor kundefastholdelse er den afgørende faktor for at lykkes. Målet er at hjælpe kunderne til lykkes med brugen af jeres produkter, da det er vejen til vækst og en sund bundlinje, og deraf navnet Customer Success. 

Det er således en specifik tilgang til at drive forretning, og der er en række konkrete værktøjer og processer, der kan hjælpe jer godt på vej. Dem kan du læse mere om her på sitet. 

 

Klik her for at læse mere

LAER-modellen

LAER-modellen illustrerer, hvordan man kan arbejde med Customer Success i praksis, og den angiver de fire faser, der følger efter at et salg er blevet lukket. 

For hver fase gælder det om at vide, hvad der sikrer hurtig Time to Value og den gode kundeoplevelse, og hvordan man leverer effektivt og ensartet på det. Vi har modeller og værktøjer til at arbejde målrettet og detaljeret med hver af de fire faser. 

 

Kontakt os gerne for et gratis og uforpligtende inspirationsmøde: kent@cuori.dk eller

mobil 5240 2340.

© 2020 by CUORI. 

  • Twitter Clean
  • LinkedIn - White Circle