Graphs

CASE:

Stort fitness-selskab lavede survey blandt egne medlemmer og identificerede de rette områder for investering i deres medlemstilbud. 

ROI: +250.000 kr. på mindre end to måneder.

 

Mange virksomheder har enorme mængder af data, langt flere end de har brug for.

 

Kunsten er derfor at kunne frembringe de rigtige data i de rigtige mængder og formater, og at kunne omdanne det til indsigter, der hjælper til at træffe bedre forretningsmæssige beslutninger. 

Netop det har vi lang erfaring med. Vi tager udgangspunkt i hvilke indsigter I har brug for til at kunne træffe bedre forretningsmæssige beslutninger. 

Ud fra dette kan vi vurdere hvilke data der er brug for til at generere de rette indsigter. Herefter vurderer vi anvendeligheden af jeres eksisterende data og identificerer hvilke data der yderligere skal fremskaffes. 

Vi har desuden erfaring med at lave en samlet evaluering af jeres kundedata med henblik på at beskrive den ideelle fremtidige struktur for det. 

Kundedata

Kundeindsigter

Data har ingen værdi i sig selv. Det er som råolien der ligger under jorden og endnu ikke er raffineret. 

Vi er eksperter i at generere lige præcis de kundeindsigter, der gør det muligt at træffe kritiske forretningsmæssige beslutninger. 

Kunsten er at arbejde sig helt ned til problemets root cause, så der præcist kan sættes ind på det rette sted og med de rette indsigter. 

Vi afdækker grundigt hvilke forretningsmæssige beslutninger I har brug for at kunne træffe på et faktuelt grundlag, hvorefter vi anviser det rette mix af kundeanalyser. 

Vi har erfaring med det meste, både kvalitativt og kvantitativt, og lige fra mindre kundeanalyser til at have været arkitekt på Danmarks største kundetilfredshedsundersøgelse med mere end 700.000 respondenter. 

Kontakt os for at høre nærmere om, hvordan vi arbejder målrettet og kreativt med at skaffe netop de indsigter, der kan bringe jeres forretning videre. 

Vi er uafhængige og erfarne i arbejdet med kundesigter. Derfor kan vi tænke og arbejde helt frit, når det gælder om at finde frem til en kundes optimale setup for arbejdet med kundedata og -indsigter. Kontakt os for et uforpligtende inspirationsmøde omkring netop jeres udfordringer. 

Eller find mere inspiration på vores blot, fx i dette indlæg om de typiske fejl i kundetilfredshedsundersøgelser.

© 2020 by CUORI. 

  • Twitter Clean
  • LinkedIn - White Circle