top of page

Rådgivning

Vi hjælper virksomheder med at skabe vækst gennem øget kundeloyalitet.

Vækst gennem kundeloyalitet

 

Den mest effektive vej til vækst er gennem fastholdelse af de eksisterende kunder. Det er veldokumenteret, og det er det, vi hjælper virksomheder med at eksekvere på.

De fleste virksomheder har erfaringer og kompetencer omkring produkt og salg, men når det gælder systematisk og proaktivt arbejde med kundefastholdelse, kommer mange ofte til kort.

Formålet med vores rådgivning er at inspirere og udfordre jer på jeres håndtering af de eksisterende kunder, så der opstår konkrete, nye muligheder for at forbedre jeres forretning. 

 

 

"Vi er med Kents hjælp lykkedes med vores strategiske målsætning om at styrke fokus på kundens stemme gennem implementering af NPS."

Henrik Bjørner Søe, CCO Air Greenland

NYHED - ny bog ude nu!

Kunderne er det vigtigste.

 

Sådan siger alle topledere, mens det er overraskende få, der får kundeloyalitet sat i system og evner at holde fast i det.

KUNDEBLIND er en praktisk erhvervsbog fuld af cases og eksempler, der både viser, hvor galt det kan gå, og hvordan I gør noget ved det. 

bottom of page