Podcasts om
vækst gennem kundeloyalitet
Inspiration der går i dybden, det er en af fordelene ved podcasts. Det tillader en indgående behandling af et specifikt emne, der har din interesse.
Jeg hjælper mine kunder med at skabe vækst gennem øget kundeloyalitet. Hvis det er noget for dig, da kan du overveje at lytte med på en af de tre podcasts, som jeg har medvirket i.
Vi drøfter kundeloyalitet, kundetilfredshed, Customer Success og meget andet om kunder. Herunder ikke mindst, hvordan det bidrager til at skabe en bedre forretning.
Det er en mulighed for at opnå ny inspiration og viden, og samtidig få et godt indblik i, hvordan jeg tænker og arbejder med at skabe vækst gennem kundefastholdelse.

01
Boosting Loyalty, Driving Growth
Kent Bredahl drives company growth by enhancing customer loyalty and optimizing customer lifetime value. He challenges conventional customer engagement methods and provides a diverse toolbox, including tools for measuring customer satisfaction, loyalty, retention, and overall experience. Kent emphasizes the importance of capturing the voice of the customer and tailoring loyalty measurement methods to suit individual needs, addressing concerns about survey fatigue.
(podcasten er på engelsk)
Søg evt. på TheInquisitor Podcast with Marcus Cauchi, episode 528.

02
Customer Success og Social Selling
Den gode relation som fundament for en bedre forretning, det er noget af det Social Selling og Customer Success har til fælles. Det og meget mere drøfter jeg med Leif Carlsen fra Social Selling Company på denne podcast, der er episode nr. 90 og hedder Customer Success Management: Hvad, hvorfor og hvordan?
03
Customer Success og den digitale kunderejse
Den digitale købsrejse er først lige begyndt, når kunden har købt jeres produkt. Det taler jeg med Peter Schjødt fra Plead om på denne podcast.
Episoden hedder "Købsrejse: efter køb - har du styr på de eksisterende kunder?


04
Branding gennem kundefastholdelse
Et stærkt brand er i høj grad bygget af gode kundeoplevelser. Hvordan sikrer man den gode kundeoplevelse, og hvad går der galt, når der leveres dårlige kundeoplevelser? Sammen med Brian Johansen fra AT Turde FM drøfter jeg det tema i denne podcast.
Her er link til podcasten og episoden, der hedder #250 - Branding sker gennem kundens oplevelse.