FOREDRAG

Hør mit indlæg
om NPS Best Practice
På årets største konference om
NPS og kundeloyalitet, 
d. 9. november 
i Industriens Hus
Screenshot 2021-10-01 at 11.18.57.png
Klik på logoet for at se mere...

Kent Bredahl er en erfaren foredragsholder inden for emnerne kundeloyalitet, kundefastholdelse, kundeorientering, kundeoplevelser og meget andet i relation til kunder.

 

Foredragene leveres i en inspirerende og uformel stil, der samtidig udfordrer deltagerne. Ambitionen er altid, at deltagerne får noget med derfra, som de kan gå tilbage til jobbet og anvende i praksis. 

Nedenfor er der eksempler på foredrag, der typisk varer 40-60 minutter plus tid til spørgsmål og interaktion med deltagerne. Det er muligt at tilpasse og kombinere foredragene, ligesom der kan tilføjes forskellige vinkler afhængig af behov. Titel og pris aftales individuelt, og afhænger af formål, krav til forberedelse, antal deltagere m.m.

 

Forud for hvert foredrag afholdes der et møde, hvor der afstemmes omkring formål, målsætninger, målgruppe og eventuelle særlige forhold. 

Foredraget med Kent var både inspirerende og lærerigt,
og de praktiske eksempler gjorde det muligt at gå tilbage
og forbedre konkrete områder af kundeoplevelsen.

Peter Mikkelsen, direktør, Radisson Hotels

Forandring gennem kundeloyalitet 

 

En struktureret tilgang til kundeloyalitet er det ideelle omdrejningspunkt for en positiv forandring af organisationen. Glade kunder og glade medarbejdere hænger sammen, og med enkle midler kan man tage de første skridt mod en stor, positiv forandring. 

Foredraget sætter kunder, medarbejdere og forandring i perspektiv, og undervejs kommer vi vidt omkring. Hvad har kundeloyalitet fx til fælles med Druk og Poker? Hvorfor er Lean-filosofien en fremragende platform for arbejde med kundeloyalitet? Hvorfor lykkes så få virksomheder med at opbygge høj kundeloyalitet? Ved at udfordre tingenes tilstand skabes der reflektion, og der skabes et fundament for at skabe forandring gennem arbejdet med kundeloyalitet. 

Inspiration om kundeloyalitet for direktion og bestyrelse

 

Dette foredrag er en indføring i, hvorfor høj kundeloyalitet er en integreret del af balanceret ledelse og af den profitable og meningsfulde virksomhed. De fleste virksomheder siger, at kunderne er det vigtigste, og det er veldokumenteret, hvor værdifuldt høj kundeloyalitet er. Men de fleste virksomheder har svært ved at efterleve dette i praksis.

Hvad skyldes dette paradoks, og hvordan overkommer man barriererne for opnåelse af høj kundeloyalitet? Hvad vil det sige at være en mønstervirksomhed? 

Vi kommer desuden ind på emner som hvad kundeloyalitet egentlig er, hvordan man måler på det, hvordan man arbejder man med det i praksis, hvordan man kommer godt i gang og skaber den nødvendige forandring, og ikke mindst, hvilke forretningsmæssige resultater det skaber. 

Forespørgsel om foredrag

Tak for din forespørgsel!

Arbejdsglæde gennem gode kundeoplevelser 

 

Dette foredrag handler om, hvordan man kan arbejde med kundeoplevelser i praksis. De fleste er enige om, at det er vigtigt at levere gode kundeoplevelser, men mange har svært ved at omsætte intentionerne til handlinger, der opfattes positivt af kunderne.

Et af problemerne er, at mange virksomheder overkomplicerer deres tilgang til Customer Experience. Derfor berøres hvilke enkle og praktiske tiltag, der kan implementeres, så man får basis på plads. Formålet er at gøre emnet håndgribeligt og skabe inspiration til det videre arbejde med kundeoplevelser.