top of page

Foredrag

Oplev foredrag, der med udgangspunkt i jeres udfordringer formidler ny inspiration og viden om, hvordan I kan skabe resultater gennem stærke kunderelationer.

Vi tilbyder fordrag indenfor emnerne kundeloyalitet, kundetilfredshed, NPS, customer success, kundefastholdelse, kundeoplevelser - og alle de andre termer der indeholder "kunder".

Formålet med vores foredrag er at inspirere og udfordre jer på jeres håndtering af de eksisterende kunder, så der opstår konkrete, nye muligheder for at forbedre jeres forretning. 

Vi tilpasser foredrag efter jeres behov og deltagernes sammensætning. Emne og pris aftales individuelt og afhænger af formål, krav til forberedelse, antal deltagere m.m.

Vi holder altid et grundigt formøde med jer, hvor vi afstemmer formål, målsætninger, målgruppe og evt. andre særlige forhold.

 

Kent Bredahl fortæller om kundeloyalitet og smiler
Foredraget med Kent var både inspirerende og lærerigt, og de praktiske eksempler gjorde det muligt at gå tilbage og forbedre konkrete områder af kundeoplevelsen.

Peter Mikkelsen, Direktør Radisson Hotels

Customer Success Drives Everything we do

Få hele organisationen med på rejsen mod Customer Success, så alle afdelinger tager ansvar og bidrager til at levere gode kundeoplevelser, og at kunden opnår det, som de havde forventet, ved samarbejdets start. 

 

Den nemmeste vej til vækst er gennem de eksisterende kunder, og i dette foredrag kommer der inspiration til arbejdet med hele kunderejsen, lige fra Land til Adopt til Expand (mersalg) og Renew. 

Det bliver tydeligt for alle deltagere, hvad Customer Success er for en størrelse, og at det reelt er den eneste farbare tilgang til at arbejde med kunderne. 

Kent Bredahl holder foredrag om kundeloyalitet foran en fuld sal af mennesker
Super godt oplæg om kundefastholdelse i praksis. Vi fik masser af relevant inspiration med hjem.

Frantz Furrer, Sales Mgr and Co-owner, CleanManager

Kundeloyalitet for direktion og bestyrelse

 

Dette foredrag er en indføring i, hvorfor høj kundeloyalitet er en integreret del af balanceret ledelse og af den profitable og meningsfulde virksomhed. De fleste virksomheder siger, at kunderne er det vigtigste, og det er veldokumenteret, hvor værdifuldt høj kundeloyalitet er. Men de fleste virksomheder har svært ved at efterleve dette i praksis.

Hvad skyldes dette paradoks, og hvordan overkommer man barriererne for opnåelse af høj kundeloyalitet? Hvad vil det sige at være en mønstervirksomhed? 

Vi kommer desuden ind på emner som hvad kundeloyalitet egentlig er, hvordan man måler på det, hvordan man arbejder man med det i praksis, hvordan man kommer godt i gang og skaber den nødvendige forandring, og ikke mindst, hvilke forretningsmæssige resultater det skaber. 

bottom of page