Foredrag
Oplev foredrag, der med udgangspunkt i jeres udfordringer formidler ny inspiration og viden om, hvordan I kan skabe resultater gennem stærke kunderelationer.
Skab vækst gennem kundeloyalitet
Det er ofte udgangspunktet for mine foredrag.
For det meste suppleret med noget af indholdet fra min bog, "KUNDEBLIND - når topledelsen ubevidst mister følingen med kunderne".
Formålet er, at inspirere og udfordre jer på håndteringen af de eksisterende kunder - så I kommer derfra med ny inspiration og konkrete metoder til at styrke jeres forretning.
Det konkrete indhold kan være lige fra helt overordnet at fange logikken i kundeloyalitet og hvad der afsporer topledelsens gode intentioner, til hvordan der konkret kan arbejdes med emner som kundetilfredshed, NPS, customer success, kundefastholdelse, kundeoplevelser og kundeservice.
Foredraget bliver tilpasset jeres behov og deltagernes sammensætning.
Emne, varighed og pris aftales individuelt, og det afhænger af formål, krav til forberedelse, antal deltagere m.m. Vi holder altid et grundigt møde forud for foredraget, hvor vi afstemmer formål, målsætninger, målgruppe og evt. andre særlige forhold.
Vi fik et godt og inspirerende indlæg om kundeloyalitet og indtjening, der gav et glimrende afsæt for vores videre arbejde med de to temaer.
Jesper Faurholdt, CEO, Danske Shoppingcentre
Kundeblind eller kundevendt?
Alle ledere har en mission om at skabe vækst. Men alt for mange er ikke bevidste om, at den nemmeste vej til målet er gennem loyale kunder.
Dette foredrag leverer indsigter om sammenhængen mellem kundeloyalitet og vækst og indtjening. Krydret med masser af praktiske eksempler.
Det leverer inspiration til, hvordan I kan komme i gang med at sætte mere fokus på fastholdelse af kunder gennem gode kundeoplevelser. Lige fra små konkrete tiltag til de store, strategiske overvejelser.
Foredraget tager det bedste fra bogen "KUNDEBLIND - når topledelsen ubevidst mister følingen med kunderne" og leverer det i et kortfattet og præcist format.
Kundeloyalitet for direktion og bestyrelse
Hvorfor er høj kundeloyalitet en implicit del af den profitable og meningsfulde virksomhed? De fleste virksomheder siger, at kunderne er det vigtigste, og det er veldokumenteret, hvor værdifuldt høj kundeloyalitet er. Men de fleste virksomheder har svært ved at efterleve dette i praksis.
Hvad skyldes dette paradoks, og hvordan overkommer du barriererne for opnåelse af høj kundeloyalitet? Hvad vil det sige at være en mønstervirksomhed?
Vi kommer desuden ind på emner som hvad kundeloyalitet egentlig er, hvordan du måler på det, hvordan du arbejder man med det i praksis, hvordan du kommer godt i gang og skaber den nødvendige forandring, og ikke mindst, hvilke forretningsmæssige resultater det skaber.
Super godt oplæg om kundefastholdelse i praksis. Vi fik masser af relevant inspiration med hjem.
Frantz Furrer, Sales Mgr. and Co-owner, CleanManager