FOREDRAG

Kent Bredahl er en erfaren foredragsholder inden for emnerne kundetilfredshed, kundeloyalitet, NPS, kundefastholdelse, kundeoplevelser og meget andet i relation til kunder.
 
Foredragene leveres i en inspirerende og uformel stil, der samtidig udfordrer deltagerne. Ambitionen er altid, at deltagerne får noget med derfra, som de kan gå tilbage til jobbet og anvende i praksis. 

Det er muligt at tilpasse og kombinere foredragene, ligesom der kan tilføjes forskellige vinkler afhængig af behov. Titel og pris aftales individuelt, og afhænger af formål, krav til forberedelse, antal deltagere m.m.

 

Forud for hvert foredrag afholdes der et møde, hvor der afstemmes omkring formål, målsætninger, målgruppe og eventuelle særlige forhold. 

Foredraget med Kent var både inspirerende og lærerigt, og de praktiske eksempler gjorde det muligt at gå tilbage og forbedre konkrete områder af kundeoplevelsen.

Peter Mikkelsen
direktør, Radisson Hotels

Screenshot 2021-10-01 at 11.18.57.png
NPS Summit 5.jpg
Fra årets største konference om
NPS og kundeloyalitet, 
i Industriens Hus

Forandring gennem kundeloyalitet 

 

En struktureret tilgang til kundeloyalitet er det ideelle omdrejningspunkt for en positiv forandring af organisationen. Glade kunder og glade medarbejdere hænger sammen, og med enkle midler kan man tage de første skridt mod en stor, positiv forandring. 

Foredraget sætter kunder, medarbejdere og forandring i perspektiv, og undervejs kommer vi vidt omkring. Hvorfor er høj kundeloyalitet en forudsætning for succes? Hvad er NPS? Hvorfor er Lean-filosofien en fremragende platform for arbejde med kundeloyalitet? Hvorfor lykkes så få virksomheder med at opbygge høj kundeloyalitet? Ved at udfordre tingenes tilstand skabes der reflektion, og der skabes et fundament for at skabe forandring gennem arbejdet med kundeloyalitet. 

Vi fik et rigtig godt foredrag om medlemsloyalitet og en super facilitering af vores årlige virksomhedsdag. Tak til Kent for en god indsats.
Kristian Løkke Kristensen, direktør
Skovdyrkerne Midt 

 

Customer Success Drives Everything we do

Få hele organisationen med på rejsen mod Customer Success, så alle afdelinger tager ansvar og bidrager til at levere gode kundeoplevelser, og at kunden opnår det, som de havde forventet, ved samarbejdets start. 

Den nemmeste vej til vækst er gennem de eksisterende kunder, og i dette foredrag kommer der inspiration til arbejdet med hele kunderejsen, lige fra Land til Adopt til Expand (mersalg) og Renew. 

Det bliver tydeligt for alle deltagere, hvad Customer Success er for en størrelse, og at det reelt er den eneste farbare tilgang til at arbejde med kunderne. 

Inspiration om kundeloyalitet for direktion og bestyrelse

 

Dette foredrag er en indføring i, hvorfor høj kundeloyalitet er en integreret del af balanceret ledelse og af den profitable og meningsfulde virksomhed. De fleste virksomheder siger, at kunderne er det vigtigste, og det er veldokumenteret, hvor værdifuldt høj kundeloyalitet er. Men de fleste virksomheder har svært ved at efterleve dette i praksis.

Hvad skyldes dette paradoks, og hvordan overkommer man barriererne for opnåelse af høj kundeloyalitet? Hvad vil det sige at være en mønstervirksomhed? 

Vi kommer desuden ind på emner som hvad kundeloyalitet egentlig er, hvordan man måler på det, hvordan man arbejder man med det i praksis, hvordan man kommer godt i gang og skaber den nødvendige forandring, og ikke mindst, hvilke forretningsmæssige resultater det skaber. 

Arbejdsglæde gennem gode kundeoplevelser 

 

Dette foredrag handler om, hvordan man kan arbejde med kundeoplevelser i praksis. De fleste er enige om, at det er vigtigt at levere gode kundeoplevelser, men mange har svært ved at omsætte intentionerne til handlinger, der opfattes positivt af kunderne.

Et af problemerne er, at mange virksomheder overkomplicerer deres tilgang til Customer Experience. Derfor berøres hvilke enkle og praktiske tiltag, der kan implementeres, så man får basis på plads. Formålet er at gøre emnet håndgribeligt og skabe inspiration til det videre arbejde med kundeoplevelser. 

Forespørgsel om foredrag

Tak for din forespørgsel!