top of page

FOREDRAG

Kent Bredahl er en erfaren foredragsholder om emnerne kundeloyalitet, kundetilfredshed, NPS, Customer Success, kundefastholdelse, kundeoplevelser og meget andet i relation til kunder.
 
Foredragene leveres altid i en inspirerende og uformel stil, der samtidig udfordrer deltagerne på den traditionelle måde at arbejde med kunder på. 

Ambitionen er altid, at deltagerne får noget med derfra, som de kan gå tilbage til jobbet og anvende i praksis. 

Det er muligt at tilpasse og kombinere foredragene, ligesom der kan leveres skræddersyede indlæg, der matcher deltagernes behov. Titel og pris aftales individuelt, og afhænger af formål, krav til forberedelse, antal deltagere m.m.

 

Forud for hvert foredrag afholdes der et møde, hvor der afstemmes omkring formål, målsætninger, målgruppe og eventuelle særlige forhold. 

​

​

​

NPS Summit 5.jpg

Foredraget med Kent var både inspirerende og lærerigt, og de praktiske eksempler gjorde det muligt at gå tilbage og forbedre konkrete områder af kundeoplevelsen.

Peter Mikkelsen
Direktør, Radisson Hotels

Virkelig god præsentation med masser af brugbar inspiration krydret med sjove musikindslag.

Brian Kjær
Senior Manager, EG A/S

KB foredrag JAV2.jpg

KUNDEBLIND

- når topledelsen ubevidst mister følingen med kunderne

​

Kunderne er vigtigst. Kunderne skal i centrum. 

Sådan siger alle virksomheder, mens det er overraskende få, der får kundeloyalitet sat i system og evner at holde fast i det.

​På trods af at både almindelig logik og talrige undersøgelser viser, at høj kundeloyalitet giver mere vækst og bedre indtjening. På trods af at alle ved, at det er langt mere lønsomt at fastholde de eksisterende kunder, end det er at jagte nye, og at begejstrede kunder af sig selv hverver de nye, så kniber det gevaldigt med at få det prioriteret og sat handling bag. 

​Hvad er årsagen til dette paradoks, der leder virksomheder ind i en negativ spiral, som ofte ender med at koste dem dyrt, og samtidig berøver både kunder og medarbejdere mening? Hvorfor går det så galt, og hvad kan der gøres ved det?

Dette foredrag er baseret på indholdet fra min kommende bog og bygger på konkrete eksempler fra virksomheder, der har skabt vedvarende høj indtjening på et fundament af høj kundeloyalitet. 

Kundeblind 3D v3.png
Saas Meetup billede 1.jpg

Vi fik et rigtig godt foredrag om medlemsloyalitet og en super facilitering af vores årlige virksomhedsdag. Tak til Kent for en god indsats.
Kristian Løkke Kristensen, direktør
Skovdyrkerne Midt 

 

Customer Success Drives Everything we do

​

Få hele organisationen med på rejsen mod Customer Success, så alle afdelinger tager ansvar og bidrager til at levere gode kundeoplevelser, og at kunden opnår det, som de havde forventet, ved samarbejdets start. 

 

Den nemmeste vej til vækst er gennem de eksisterende kunder, og i dette foredrag kommer der inspiration til arbejdet med hele kunderejsen, lige fra Land til Adopt til Expand (mersalg) og Renew. 

Det bliver tydeligt for alle deltagere, hvad Customer Success er for en størrelse, og at det reelt er den eneste farbare tilgang til at arbejde med kunderne. 

Saas Meetup CPH billede 1.jpg

"Super godt oplæg om kundefastholdelse i praksis. Vi fik masser af relevant inspiration med hjem.".

Frantz Furrer
Sales Mgr. and Co-owner, CleanManager

Kundeloyalitet for direktion og bestyrelse

 

Dette foredrag er en indføring i, hvorfor høj kundeloyalitet er en integreret del af balanceret ledelse og af den profitable og meningsfulde virksomhed. De fleste virksomheder siger, at kunderne er det vigtigste, og det er veldokumenteret, hvor værdifuldt høj kundeloyalitet er. Men de fleste virksomheder har svært ved at efterleve dette i praksis.

Hvad skyldes dette paradoks, og hvordan overkommer man barriererne for opnåelse af høj kundeloyalitet? Hvad vil det sige at være en mønstervirksomhed? 

Vi kommer desuden ind på emner som hvad kundeloyalitet egentlig er, hvordan man måler på det, hvordan man arbejder man med det i praksis, hvordan man kommer godt i gang og skaber den nødvendige forandring, og ikke mindst, hvilke forretningsmæssige resultater det skaber. 

Forespørgsel om foredrag

Tak for din forespørgsel!

bottom of page