FOREDRAG

Kent Bredahl er en erfaren foredragsholder inden for emnerne kundeloyalitet, kundeorientering, kundeoplevelser og meget andet i relation til kunder.

 

Foredragene leveres i en inspirerende og uformel stil, der samtidig udfordrer deltagerne. Ambitionen er, at deltagerne får noget med derfra, som de kan gå tilbage til jobbet og anvende i praksis. 

Nedenfor er der eksempler på foredrag, der typisk varer 30-60 minutter. Det er muligt at tilpasse og kombinere foredragene, ligesom der kan tilføjes forskellige vinkler afhængig af behov. Titel og pris for foredragene aftales individuelt, afhængig af formål, krav til forberedelse, antal deltagere m.m.

 

Forud for hvert foredrag afholdes der et møde med beslutningstageren og evt. andre hos jer, hvor der afstemmes omkring formål, målsætninger, målgruppe og eventuelle særlige forhold. 

Foredraget med Kent var både inspirerende og lærerigt, og de praktiske eksempler gjorde det muligt at gå tilbage og forbedre nogle konkrete ting .

Peter M., hoteldirektør

Kundeloyalitet for direktion og bestyrelse

 

Dette foredrag er en indføring i, hvorfor høj kundeloyalitet er en integreret del af balanceret ledelse og af den profitable og meningsfulde virksomhed. De fleste virksomheder siger, at kunderne er det vigtigste, og det er veldokumenteret, hvor værdifuldt høj kundeloyalitet er. Men de fleste virksomheder har svært ved at efterleve dette i praksis.

Hvad skyldes dette paradoks, og hvordan overkommer man barriererne for opnåelse af høj kundeloyalitet? Ansvaret ligger hos direktion og bestyrelse.

Vi kommer desuden ind på emner som hvad er kundeloyalitet egentlig, hvordan måler man på det, hvordan arbejder man med det i praksis, hvordan kommer man i gang og skaber den nødvendige forandring, hvad kræver det af investeringer og hvad er udbyttet af det.

Customer Experience/kundeoplevelser 

 

Dette foredrag handler om, hvordan man kan arbejde med kundeoplevelser i praksis. De fleste er enige om, at det er vigtigt at levere gode kundeoplevelser, men mange har svært ved at omsætte intentionerne til handlinger, der opfattes positivt af kunderne. Et af problemerne er, at mange virksomheder overkomplicerer deres tilgang til Customer Experience. Derfor kommer foredraget ind på, hvilke simple og praktiske tiltag, der kan implementeres først, så man får basis på plads og sikrer, at der arbejdes målrettet med at levere gode kundeoplevelser. Først derefter bør man kaste sig over en mere omfattende og avanceret tilgang til emnet. 

De fem trin til højere kundeloyalitet

 

Der er nogle meget konkrete ting du kan gøre for at øge kundeloyaliteten i din virksomhed. I dette foredrag gennemgår vi fem trin, der vil få en virksomhed på rette vej til højere kundeloyalitet. Det er på sin vis ret banalt, hvad der skal gøres, men til gengæld er det afgørende, at det implementeres ordentligt og gøres konsekvent. De fem trin bidrager til at skabe momentum gennem en god start og skaber stabil fremdrift ved at undgå de mest gængse faldgruber. 

© 2020 by CUORI. 

  • Twitter Clean
  • LinkedIn - White Circle