top of page
KUNDEBLIND

Når topledelsen ubevidst mister følingen med kunderne.

​

Jeg har netop lagt sidste hånd på manuskriptet for min kommende bog, der handler om ovenstående. 

 

Hvordan det koster milliarder, hvorfor det går så galt, og ikke mindst hvordan man gør noget ved det. 

​

Manuskriptet er skrevet færdigt, og der mangler blot de sidst detaljer inden det skal forbi en professionel korrekturlæser.  â€‹

​

Derefter er der ikke langt til udgivelse. Tidsplanen viser, at den trykte udgave udkommer i slutningen af april 2024.

KUNDEBLIND_standing-on-a-wooden-table.png
iStock-1069450406.jpg

Bogresumé 

Kunderne er vigtigst. Kunderne skal i centrum.

​

Sådan siger alle topledere, mens det er overraskende få, der får kundeloyalitet sat i system og evner at holde fast i det.

​

På trods af at både almindelig logik og talrige undersøgelser viser, at høj kundeloyalitet giver mere vækst og bedre indtjening. På trods af at alle ved, at det er langt mere lønsomt at fastholde de eksisterende kunder, end det er at jagte nye, så kniber det gevaldigt med at få det prioriteret og sat handling bag. 

​

Hvad er årsagen til dette paradoks, der leder virksomheder ind i en negativ spiral, som ofte ender med at koste dem milliarder, og samtidig berøver både kunder og medarbejdere mening? Hvorfor går det så galt, og hvad kan der gøres ved det?

​

Det er omdrejningspunktet for Kundeblind, der er en kombineret inspirationsbog og kørevejledning for topledere og beslutningstagere i mellemstore og store virksomheder.

 

Men alle der har interesse for arbejdet med kundeloyalitet, kan læse med. Hvis du ikke selv er topleder, vil der være inspiration til, hvordan topledelsen kan bearbejdes på området.

Saas Meetup CPH billede 1.jpg

Foredrag om kundeloyalitet

Der er god interesse for både kundeloyalitet som emne og bogen KUNDEBLIND. 

​

Jeg er allerede booket til en række foredrag i løbet af 2024. Et af dem er på Dialogkonferansen i Strømstad, Sverige. Du kan evt. ser mere om det her

​

Målgrupperne for mine foredrag varierer, det er er lige fra top-25 i større virksomheder til grupper af medarbejdere i kundeserviceafdelingen. Fælles for dem er, at de ønsker inspiration om kundeloyalitet, der kan bringe dem videre i det daglige arbejde. 

​

Interesseret i et foredrag? Så kan du kontakte mig her

Uden redaktør ingen bog

For at sikre en bog af høj kvalitet har jeg engageret en erfaren og professionel redaktør, der er involveret i både idé og tilblivelse, produktion, distribution og markedsføring.

​

Bogens redaktør og kommercielle samarbejdspartner er Hans Peter Bech, der har en solid baggrund til formålet. Først og fremmest har han skrevet en række faglige bestsellere. Det giver den fornødne erfaring og ballast til både at udfordre undervejs og styre processen sikkert i mål.

​

Dernæst har han en lang og succesfuld karriere i det private erhvervsliv bag sig, bl.a. som Vice President i Navision. Hans nuværende levevej som selvstændig konsulent matcher også godt med min egen.

​

Du kan finde mere om hans bøger og erfaringer her

HP Bech portræt.jpg

Der vil løbende komme nyheder og inspiration samt tilbud om gratis uddrag fra bogen. Tilmeld dig nedenfor og hold dig opdateret.

Få nyheder og tilbud om Kundeblind og andre emner

Tak for din tilmelding.

Om bogprojektet

Jeg har valgt selv at udgive min bog, da der er en lang række fordele ved det.

 

Den vigtigste funktion, som et forlag bidrager med, er en redaktør, der kan hjælpe med at styre projektet i mål. Den del har jeg mere end kompenseret for, ved at indgå mit samarbejde med Hans Peter Bech.

 

Ved at selvudgive slipper jeg for rende forlagene på dørene og overbevise dem om, at de skal udgive netop min bog. Det kunne sikkert godt lade sig gøre, men det kan tage lang tid, og det er usikkert, hvornår der er bid. 

 

Det er blevet ret nemt at udgive sin egen bog, den svære del ligger i at få lavet en, der er god og læseværdig, og at lykkes med at nå ud til målgruppen. Begge dele hjælper Hans Peter med, og vi har en klar proces for, hvordan vi når i mål. 

 

Jeg ser det som en klar fordel, at jeg selv har alle rettighederne til min bog, da jeg derved både kan styre indholdet og tage ansvaret for markedsføringen. En af udfordringerne ved et forlag er, at deres markedsføring bygger på spagettimetoden - de "kaster" 20 bøger op ad en væg og ser hvilke af dem der har stickinessHvis min bog er en af dem, der sælger fornuftigt, vil der blive investeret i markedsføring. Hvis ikke, er det bare ærgerligt, og min bog vil langsomt sygne hen. Den der har rettighederne bestemmer  markedstilgangen.  

​

Kombinationen af mine egne ambitioner og en dygtig og erfaren redaktør er i min optik det bedste fundament. Det har processen kun bestyrket mig i, og jeg ser frem til udgivelsen af både den digitale og den trykte bog.

Cuori-552A3607-Web-3.jpg
bottom of page