top of page

Rådgivning

Vi hjælper virksomheder med at skabe vækst gennem øget kundeloyalitet.

Vækst gennem kundeloyalitet

Den mest effektive vej til vækst er gennem fastholdelse af de eksisterende kunder. Det er veldokumenteret, og det er det, vi hjælper virksomheder med at eksekvere på.

De fleste virksomheder har erfaringer og kompetencer omkring produkt og salg, men når det gælder systematisk og proaktivt arbejde med kundefastholdelse, kommer mange ofte til kort.

Formålet med vores rådgivning er at inspirere og udfordre jer på jeres håndtering af de eksisterende kunder, så der opstår konkrete, nye muligheder for at forbedre jeres forretning. 

Et kundemøde mellem to mænd og en kvinde
Det var værdifuldt at få hjælp til både design og implementering af arbejdet med kundeloyalitet. Det satte fart på projektet og fik medarbejderne med fra starten.

Turid F. Arge, CEO BankNordik

Vores metode i 3 enkle trin

Fang logikken

Skab en fælles forståelse af, hvorfor arbejdet med kundeloyalitet er nødvendigt, og hvilken værdi det tilfører.

1

Pilotprojekt

Få praktiske erfaringer på et delområde af jeres egen forretning - og begynd at se værdien.

2

Implementering

Foretage en gradvis, grundig og vedholdende implementering, der skaber dokumenterede resultater.

3

NYHED - bog ude nu!

Kunderne er det vigtigste.

 

Sådan siger alle topledere, mens det er overraskende få, der får kundeloyalitet sat i system og evner at holde fast i det.

KUNDEBLIND er en praktisk erhvervsbog fuld af cases og eksempler, der både viser, hvor galt det kan gå, og hvordan I gør noget ved det. 

Forsiden af bogen Kundeblind
bottom of page