CHURN fighting er helt afgørende
for at udvikle en succesfuld forretning.
Vores ydelser
Churn & fastholdelse
Customer Success
Kundeloyalitet
& NPS
Kundedata &
-indsigter
Nyt forretnings-område.
Kommer ultimo oktober!
Vi er først og fremmest CHURN FIGHTERS med en mission om at hjælpe virksomheder med at reducere omfanget af kundeafgang.
Det kræver en bred værktøjskasse for at kunne arbejde proaktivt med at øge kundefastholdelse. Derfor har vi overordnet set fem forskellige forretningsområder, der på én gang komplementerer og overlapper hinanden.
Hvis du har lyst til at læse mere om vores ydelser, da klik på en af boksene oven for.
Eller klik her for at booke et gratis og uforpligtende inspirationsmøde.
Det har været en kæmpe hjælp at få ekstern rådgivning til at reducere churn. Kents store erfaring gav os den helt rigtige sparring på projektet.
Louise Olsson,
Customer Journey Manager, Apsis