Det er 9 gange dyrere at skaffe en ny kunde end at fastholde en eksisterende kunde.*

Har I styr på kundefastholdelsen?

Det er min mission at hjælpe virksomheder med at skabe høj kundefastholdelse, da det er fundamentet for vækst.

Her kan du se, hvad jeg brænder for at hjælpe mine kunder med.

doing work together

Inspiration og rådgivning

Jeg udfordrer mine kunder og stiller de rigtige spørgsmål. 

Hvor er det I vil hen? Hvad kan I som organisation i dag? Hvad siger kunderne, at I bør gøre?

Det gode samarbejde bygger på et godt fælles fundament.

Foredrag og indlæg

Det gode foredrag kan gøre en stor forskel. 

Mine foredrag udfordrer den traditionelle tilgang til kunder og bringer jer videre med emnet, leverer ny indsigt og skaber en ny erkendelse.

Workshop og kurser

Skal ledergruppen tage det næste skridt mod øget kundefastholdelse gennem en professionel workshop?

Har medarbejderne brug for træning og uddannelse skræddersyet til jeres behov?

Business Meeting
KB foredrag2.jpg

Det har været en kæmpe hjælp at få ekstern rådgivning til at reducere churn. Kents store erfaring gav os den helt rigtige sparring på projektet.

 

Louise Olsson,

Customer Journey Manager, Apsis

*) Undersøgelser viser, at det er 5-25 gange dyrere at skaffe en ny kunde, end at fastholde en eksisterende. Det kan du fx læse om i denne glimrende artikel fra Harvard Business Review.