Customer Success podcast
CUSTOMER SUCCESS: Hvad, hvorfor og hvordan❓
Jeg har haft fornøjelsen at deltage i en podcast i samarbejde med den altid skarpe Leif Carlsen og Social Selling Company.
Podcasten byder på inspiration om Customer Success, kundeloyalitet, kundefastholdelse, Net Promoter Score (NPS), kundeklubber og meget mere. Alt sammen i kombination med Social Selling.
Grundlæggende handler det om at skabe en proaktiv optimering af kundernes livstidsværdi. Det er min definition på Customer Success, og det er et område, som flere og flere virksomheder får øjnene op for, da det skaber en meget sundere virksomhed 💲
👉🏻 Vi kommer bl.a. også omkring manipulation vs. inspiration, transaktion vs. relation, optimistiske sælgere og om vigtigheden af at have de rigtige KPIer.
Det er interessant så mange fællestræk der er mellem Customer Success og Social Selling. Et væsentligt element er det store fokus på opbygning af stærke relationer og et fokus på kundernes livstidsværdi, i modsætning til blot at fokusere på den enkelte transaktion.
Det er slow brainfood for den, der søger ny inspiration til en kundeorienteret markedstilgang.
God fornøjelse 🎧
Du kan lytte med her:
Apple Podcasts: https://lnkd.in/exR_zgkZ SoundCloud: https://lnkd.in/eTDY_BhS Spotify: https://lnkd.in/ez6bnUxX Podimo: https://lnkd.in/e5-gbZhE
Comments