Vi er churn-fighters.

Vi hjælper jer med at forebygge kundeafgang, og vi har 

erfaringen og værktøjerne til det. 

Det var værdifuldt at få hjælp til både design og implementering af arbejdet med kundeloyalitet. Det satte fart på projektet og fik medarbejderne med fra starten af.  

Julie Fick

Campaign Manager, fitness dk 

 

 

 

Vi skaber vækst gennem kundefastholdelse

 

Den mest effektive vej til vækst er ved at fastholde de eksisterende kunder. Det er veldokumenteret, men i praksis kan det være svært at praktisere. 

De fleste virksomheder har erfaringer og kompetencer omkring produkt og salg, men når det gælder systematisk og proaktivt arbejde med kundefastholdelse, da kommer de til kort.

Vi inspirerer og udfordrer vores kunder på deres håndtering af eksisterende kunder, hvorved der opstår markante nye muligheder for at forbedre forretningen. Det er ikke bare noget vi siger, det er noget vi praktiserer, og vi har gode referencer og cases på det.

 

Mellem account management og kundeservice er der et gap, hvor kunderne overlades til sig selv, og det fører ofte til at de ikke får den værdi de forventer.

 

Det hul er især tydeligt for digitale abonnements-forretninger, og derfor er begrebet Customer Success opstået. Customer Success er ikke særlig kendt i Danmark, og derfor omtaler vi det ofte blot som kundefastholdelse, hvilket gør det lettere at forstå. 

Vi har skrevet en artikel, der giver en introduktion til Customer Success - den finder du her.

Vores mission er, at hjælpe vores kunder med at lukke hullet mellem account management og kundeservice.

 

CUORI er ejet af Kent Bredahl, der har mere end 15 års erfaring med kundefastholdelse, både fra lederstillinger i store og mindre virksomheder og som konsulent for en lang række kunder. Se Linkedinprofil her.

CUORI er en forkortelse for Customer Orientation, og det betyder desuden "hjerter" på italiensk. Det symboliserer det vi står for: gennem kundeorientering at fastholde og vinde kundernes hjerter. Det emotionelle element er stærkt undervurderet i erhvervslivet, men det er et faktum, at stærke kunderelationer i høj grad består af følelser. Endvidere ligger CUORI tæt på "curiosity". Det gælder om at forblive nysgerrig omkring sine kunder og hele tiden stræbe efter at blive bedre. 

CUORI er en netværksbaseret virksomhed, og der trækkes ekstra ressourcer ind til den enkelte opgave efter behov. Det giver frihed og fleksibilitet til at anbefale kunden de helt rigtige løsninger. Vi kalder det kundeorientering. 

© 2020 by CUORI. 

  • Twitter Clean
  • LinkedIn - White Circle