Vi hjælper med at forebygge kundeafgang,
og vi har 
erfaringen og værktøjerne til det. 

Det var værdifuldt at få hjælp til både design og implementering af arbejdet med kundeloyalitet. Det skabte hurtigt momentum for projektet og stort engagement fra de medarbejdere, der møder kunderne hver dag.  

Julie Fick

Campaign Manager, fitness dk 

Takket være Kent’s store erfaring kom vi hurtigt og effektivt i gang med at arbejde med kundeloyalitet og NPS.  

Jesper Schou-Nielsen,

Development Manager,

Santander Consumer Bank

 

 

 

Vækst gennem kundefastholdelse

 

Den mest effektive vej til vækst er ved at fastholde de eksisterende kunder. Det er veldokumenteret, og det er det, jeg hjælper mine kunder med at eksekvere på.

De fleste virksomheder har erfaringer og kompetencer omkring produkt og salg, men når det gælder systematisk og proaktivt arbejde med kundefastholdelse, da kommer de ofte til kort.

Formålet med min rådgivning er at inspirere og udfordre mine kunder på deres håndtering af eksisterende kunder, så der opstår konkrete, nye muligheder for at forbedre forretningen. Efter rådgivning af mere end 30 virksomheder er der gode referencer og cases på det.

 

En af de nyeste udviklinger inden for kundefastholdelse kaldes for Customer Success. Begrebet er opstået inden for digitale abonnementsforretninger, og der er mange, gode nyskabelser i det. 

Derfor har jeg skrevet en artikel, der giver en introduktion til Customer Success og hvordan tilgangen bidrager til øget kundefastholdelse - den finder du her.

KB_foto_2020_2.png

Min mission er, at hjælpe mine kunder med at skabe vækst gennem øget kundefastholdelse.

 

Mit navn er Kent Bredahl. Jeg er indehaver af CUORI og har mere end 15 års praktisk erfaring med kundefastholdelse. Både fra lederstillinger i store og mindre virksomheder og som konsulent for en lang række kunder. Du kan se min Linkedinprofil her.

CUORI er en netværksbaseret virksomhed, og der trækkes ekstra ressourcer ind til den enkelte opgave efter behov. Det giver frihed og fleksibilitet til at anbefale kunden de helt rigtige løsninger og muligheden for at løse selv store opgaver.

CUORI er en forkortelse for Customer Orientation, og det betyder desuden "hjerter" på italiensk. Det symboliserer det vi står for: gennem kundeorientering at fastholde og vinde kundernes hjerter. Det emotionelle element er stærkt undervurderet i erhvervslivet, men det er et faktum, at stærke kunderelationer i høj grad består af følelser. Endvidere ligger CUORI tæt på "curiosity". Det gælder om at forblive nysgerrig omkring sine kunder og hele tiden stræbe efter at blive bedre.