- Jan 17
- 7 min
Hvad er NPS? Den store guide til Net Promoter Score.
Hvad er Net Promoter Score (NPS)? Få en kort intro til filosofien bag NPS og hvorfor det er så populært.
- Dec 12, 2023
- 3 min
10 gode råd til NPS Best Practice
Her er 10 gode råd til at komme godt i gang med NPS og kundefeedback, herunder hvordan man arbejder med det i praksis. Ved konferencen...
- Nov 6, 2023
- 8 min
Hvad er Customer Success?
Customer Success er stort i USA, men hvad drejer det sig egentlig om? Læs mere her...
- Oct 4, 2023
- 2 min
Derfor gider kunderne ikke svare på din undersøgelse
Du må ikke kede kunderne med din undersøgelse. Her er de typiske faldgruber, der får kunderne til at falde fra.
- Oct 3, 2023
- 4 min
Hvad er forskellen på kundetilfredshed, kundeloyalitet og kundefastholdelse?
Forvirringen omkring begreberne kundetilfredshed, kundeloyalitet og kundefastholdelse er udpræget, og derfor har jeg lavet denne guide...
- Aug 8, 2023
- 1 min
Customer Success podcast
CUSTOMER SUCCESS: Hvad, hvorfor og hvordan❓ Jeg har haft fornøjelsen at deltage i en podcast i samarbejde med den altid skarpe Leif...