

- May 10
- 4 min
Lorte bil - lorte service
Indimellem går det helt galt med en kunderelation. For eksempel for ejeren af bilen på billederne, der har opsummeret sin oplevelse til:...

- Feb 14
- 4 min
Hvad er forskellen på kundetilfredshed, kundeloyalitet og kundefastholdelse?
Forvirringen omkring begreberne kundetilfredshed, kundeloyalitet og kundefastholdelse er udpræget, og derfor har jeg lavet denne guide...


- Jan 16
- 3 min
Det lange og ufokuserede survey
Hvad er formålet med vores kundetilfredshedsundersøgelse? Hvilke indsigter er det, vi ønsker at fremskaffe, og hvilke beslutninger er...

- Jan 4
- 7 min
Hvad er NPS? Den gode guide til Net Promoter Score.
Hvad er Net Promoter Score (NPS)? Få en kort intro til filosofien bag NPS og hvorfor det er så populært.

- Dec 20, 2022
- 3 min
DERFOR RAMMER EN KUNDEKLAGE 10 GANGE HÅRDERE end du tror!
Herregud, en enkelt kundeklage, det går jo nok. Det er blot 2-3 kundeklager, det er vel ikke så slemt? Jo, det er noget der bør tages ret...

- Dec 8, 2022
- 6 min
Så stor er den økonomiske værdi af kundeloyalitet
Det er 5-25 gange dyrere at skaffe en ny kunde end at fastholde en eksisterende kunde, det viser flere undersøgelser. Det er ret vildt,...


- Dec 2, 2022
- 8 min
Hvad er Customer Success?
Customer Success er stort i USA, men hvad drejer det sig egentlig om? Læs mere her...

- Nov 15, 2022
- 4 min
Så enkel er formlen for vækst
Kender du formlen for vækst? Alle virksomheder søger vækst, så hvordan skaber man det egentlig bedst? Formlen er nemmere end man tror…...

- Nov 2, 2022
- 3 min
Customer Success, det er da bare en ny udgave af kundeservice – er det ikke?
Neeeej, der er pæn forskel. Ser du… Den første store forskel er, at Customer Success er proaktivt, hvor kundeservice er reaktivt....


- Aug 9, 2022
- 2 min
SURVEY FATIGUE – er det et reelt problem?
Er kunderne ikke trætte af NPS surveys❓Det er et spørgsmål jeg ofte får. Svaret er… Både ja og nej. Det kræver en forklaring. 👇🏻 Jeg...